GASGASin 2025 trialit on julkaistu

Teksti
Kuva
GASGAS
GASGAS julkaisi uuden 2025 trial-mallistonsa, joka pitää sisällään kuusi mallia.

Tekniset päivitykset ja raikas uusi ilme kaikille vuoden 2025 TXT GP- ja TXT Racing -malleille. GASGAS:n vuoden 2025 trial-moottoripyörien mallisto on virallisesti julkaistu! Paremmilla komponenteilla päivitetyt kuusi mallia, TXT GP- ja TXT Racing -mallistot on suunniteltu tarjoamaan vertaansa vailla olevaa hauskuutta ja suorituskykyä. Ja juuri sitä ne tekevät... 

Paitsi upea TXT Racing 125, kaikki vuoden 2025 pyörät hyötyvät uudesta sylinterikannesta. Tämä parantaa jäähdytystä, ja uutuutena olemme varmistaneet, että voit edelleen vaihtaa sylinterikannen palotilan teknisten lisävarusteidemme joukosta, mikä mahdollistaa entistä suuremmanmoottori tehon. 

 Vuonna 2025 kaikissa pyörissä on parannettu vaihteisto, joka takaa paremman vaihtamisen ja luotettavuuden. Lisäksi TXT Racing -mallimme on nyt varustettu samalla vaihdepolkimellakuin TXT GP -pyörämme, mikä lisää kestävyyttä ja sujuvoittaa vaihtoja. TXT Racing -mallistonpäivitykset eivät lopu tähän! Nyt ne on varustettu samoilla wavy-muotoiluilla GALFER-jarrulevyillä kuin TXT GP -mallimme, ja tulet varmasti rakastamaan korotettua jarrutustehoa jokaisessa osiossa.  

Erityisesti TXT GP -pyöriin kuuluu hieman uudelleenmuotoillutpyörän navat paremman kestävyyden saavuttamiseksi, mikä samanaikaisesti vähentää etunavanpainoa. Kevyemmät navat ovat yhtä kestäviä kuin ennen, edelleen mustaksi anodisoituja ja viimeistelty kahdella GASGAS:n laserkaiverretulla logolla. Lisäksi TXT GP -mallit näyttävät todella hyvältä uusimmilla GASGAS Factory Racingin innoittamilla grafiikoilla. 

Vaikka jokainen pyörä vuoden 2025 mallistossamme on rakennettu suoriutumaan korkeimmalla trial-tasolla, se ei tarkoita, etteikö niitä voisi ajaa myös hauskanpidon vuoksi. Ja koska ne ovat niin helppoja ajaa, huoltaa ja mukauttaa, on aivan selvää, miksi niin monet harrastajat ympäri maailmaa valitsevat GASGAS trial-moottoripyörän. 

Kaikki kuusi pyörää tulevat saataville GASGAS-jälleenmyyjilleympäri maailmaa toukokuun 2024 loppuun mennessä. Mutta jos et malta odottaa siihen asti, ota yhteyttä paikalliseen valtuutettuun GASGAS-jälleenmyyjään saadaksesi lisätietoja hinnoista ja saatavuudesta. https://www.gasgas.com/en-int/dealer-search.html 

Tutustu upeisiin vuoden 2025 malleihin ja samalla tarkista uusimmat trial-lisävarusteemme, jotka tekevät ajokokemuksestasi entistäkin jännittävämmän.  

Lisävarusteet: https://www.gasgas.com/en-int/technical-accessories.html 

Ajovarusteet: https://www.gasgas.com/en-int/apparel.html?c1=1002117694&c2=1002123792 

Teknisten yksityiskohtien korostamiseksi ja uutuuksien listaamiseksi vuodelle 2025, tässä on kätevä yhteenveto kustakin mallista löytyvistä komponenteista. 

Tekniset kohokohdat - TXT GP 250/300 

  • Uusi sylinterikansi parantaa jäähdytystä ja mahdollistaa palotilan vaihtamisen 
  • Uudet CNC-koneistetut navat ovat 40g kevyemmät edessä ja yhtä vahvat kuin ennen 
  • Uudet GASGAS Factory Racing –replicagrafiikat ergonomisillamuoveilla 
  • Uudistettu 6-vaihteinen vaihteisto parantaa vaihtamisen sujuvuutta ja kestävyyttä 
  • GALFER-jarrulevyt edessä ja takana (FIM-hyväksytty) 
  • AKRAPOVIC-pakoputki lisää tehoa ja on kevyt 
  • TECH TJ3 iskunvaimennin on täysin säädettävä ja tarjoaa upean vaimennuksen 
  • SäädettäväTECH-etuhaarukka, KASHIMA-pinnoitteella,joustomatka174.5 mm 
  • Kevyt teräsrunko,alumiiniset moottorin etukiinnikkeet 
  • NEKEN ohjaustanko ja RENTHAL tupit 
  • BRAKTEC hydraulinen kytkin ja jarrut 
  • CNC-koneistetut, mustaksi anodisoidut alumiiniset kolmiokappaleet 
  • MICHELIN Trial X11 renkaat edessä ja takana maksimaalisen pidon saavuttamiseksi 

 Tekniset kohokohdat – TXT RACING 125/250/280/300 

  • Uusi sylinterikansi parantaa jäähdytystä ja mahdollistaa palotilan vaihtamisen (paitsi TXT RACING 125:ssä) 
  • Uudet GALFER-jarrulevyt edessä ja takana (FIM-hyväksytty) 
  • Uudistettu 6-vaihteinen vaihteisto parantaa vaihtamisen sujuvuutta ja kestävyyttä 
  • Ergonomiset täysin punaisetmuovit päivitetyillä grafiikoilla 
  • Kevyt teräsrunko, alumiiniset moottorin etukiinnikkeet 
  • Säädettävä TECH-etuhaarukka, joustomatka 174.5 mm 
  • TECH iskunvaimennin, jonka paluuvaimennusta ja jousen esijännitystä voi säätää 
  • NEKEN ohjaustanko ja RENTHAL tupit 
  • BRAKTEC hydraulinen kytkin ja jarrut 
  • MICHELIN Trial X11 renkaat edessä ja takana maksimaalisen pidon saavuttamiseksi 
  • Jalkatappien muotoilu parantaa hallintaa vaikeissa olosuhteissa 
  • Äänenvaimentimen erittäin kestävä päätyosa 
  • Vahvat ja kevyet vanteet, joissa on CNC-koneistetut navat