virityspaja

Oisko tarvetta Suomeen crossi-enduro-ja kelkka virityspajalle.Pistäkäähän palautetta.

Kirjoittaja: Jukka HaventoTotaltekhän on nykyään WP-iskareiden maahantuoja ja keskittynyt pelkästään iskariasioihin eli ei siis enää virittele 2-tahtimyllyjä. Ymmärtääkseni Gustafsson Racing (Make Ansavuori) jatkaa Tiittasen menstyksekästä viritys/säätötyötä.

Kirjoittaja: pirhonen osmoälkää unohtako silvastia, hän myös osaa iskari hommelit oliks se nyt pro assistant.

Kirjoittaja: Teemu LEiköhan sen melkein jokainen itte osaa sen verran ainakin Crossipyörää virittää kuin on tarvis! Ensin VIRITETÄÄN KUSKI!:)

Kerran Oulun Mk-crossikisoissa yhdeltä A750 kuskilta hajosi kelkka, se lainas kaverin vakio lynx light:iä ja oliko se toinen vai... kuitenkin viiden sakkiin sillä mopolla..että näin :-)

Kirjoittaja: Ville SepponenKorkealla tasolla kun on niin kyllä ne pyörän tehotkin meinaa! ihan sama se mikä moottoriurheilu laji on kyseessä niin jokaisessa se ensimmäinen kurvissa on parhaimmassa asemassa! kun taas pelimies menee siintä ohi kun osaa ajaa...

Kirjoittaja: Jussi AleniusSuomessa on jo yksi erittäin hyvä iskunvaimentajavelho, ja hän on Simo Penttilä hyvinkäältä. Hän on ainoa huoltaja suomessa kenellä on kaikki iskarin huoltotyökalut erityisesti Öhlins ja japsi-iskareihin, ja sen lisäksi myös kokemusta riittävästi niin motocrossista kuin endurostakin. Numero Simo Penttilä Oy:n on 019/437 350.

Kirjoittaja: Samuli ArteLöytyyhän niitä viripaketteja kaupoista mutta tehon tes-
taaminen onkin jo hankalempaa että lisääntykö pyörän
teho vai kuskin ego.

Kirjoittaja: Tuomas pGustafsson racing: Kuinka paljon virititte kustun pyörää?
Oma mielipiteeni asiaan on että semmonen firma pitäs ainakin pitäs saada mikä "virittäs" iskareita!
Kyllä noita viriosia löytyy kauppojen hyllyiltä riittämiin ja tosiraasereille onkin jo ihan omat piirinsä&virittäjät!

Kirjoittaja: Jukka Sundvallhmmm.... mitäköhän tämmönen sitten käsittäis ja mistä semmonen löytyis?

Kirjoittaja: a ikuinenkatoppas onali jostain muualta kuin kirjaston lasten kirja osastolta.vai eikö ne päästä pieniä poikia sinne .no mutta onhan siellä niitä kirjoja jossa on pelkät kuvat niin ei mee pojan aika ta-va-tes-sa

Kirjoittaja: Mikko OnaliMistäs tollasia kirjoja löytää???

Kirjoittaja: Tuomas pon se mun mielestä sen tiitasen firma. Kannattaa muuten hankkia toi kirja käsiinsä koska siitä löytyy tietoa tosi paljon!
Eikös gustafssonin pyörät oo laittanu se joku karkkilalainen firma, ettei vaan ollut gustafsson racing..

Kirjoittaja: Jaakko HuikariEikös Rovaniemellä ole semmonen kun Totaltek...virittäny joskus mm.Gustafssonin pyörät jne...ja kelkkoja myös luonnollisesti! tekee putkia,ym palikoita,iskari säädöt yms.myös...
Olenko aivan väärässä jos väitän, että kyseisen pajan taustalla on virittäjäguru Seppo Tiittanen(meniköhän nimi oikein?),joka on joskus kirjottanu myös kirjan motocross-mekaanikon käsikirja??
Korjatkaa hyvät ihmiset,jos tietoni on aivan tuulesta temmattu!

Kirjoittaja: Samuli ArteTäällä Siilinjärven suunnalla oon kuullu että Gustafssonin pyörät ois vakioita että Gustu sanoo ettei kannata Suomen radoille virittää.

Kirjoittaja: Jaakko HuikariNo bikessä oli juttu pari vuotta sitten Gustusta ja sillon sen pyörät oli laittanu totaltek(ei ehkä enää) oli kuva ku Suikka oli penkissä.
Ja tais olla aiemminki Totaltekin mainokset pyörässä ku ajo vielä Jammulla...
Eikä ne kovin vakioilta ainakaan kuulosta...
Kuka A 125:n kärkiäijistä ajaa kisat vakiopelillä,häh?? Ehkä puolikkaissa,mut piikeissä!?

Kirjoittaja: Marko NenonenJaakko: Kallosen Antti ajoi viime kauden A125 kisansa vakiolla pyörällä.

Kirjoittaja: Jaakko HuikariAiniin ja sitä kirjaa löytyy ainaki kirjastoista...vanhahan se on(80-luvun alkupuolelta/puolestavälistä),mut periaatteet on selitetty hyvin ja muutenki fiksu opus,jos kiinnostaa,kannattaa lukea.

Kirjoittaja: Pentti KukkonenKaikki enduro piireissä liikuskelleet. tietävät sanat "DORKA POWER". Näiden kirjaimien taakse piiloutuu Velho, joka on värkännyt yhden ja toisenkin pannun ja ovat toimineet!!! Nykyään tämä Velho on erään tehdastiimin palkkalistoilla ja aika suuressa asemassa siellä...

Kirjoittaja: Gustafsson RacingEnsimmäisen kerran oli Gustafssonin pyörät viritetty kaudella 2000. Muina vuosina ne olivat vain tehty helpommin ajettavaksi, tasaisemmiksi ajaa, kaasarisäädöillä. Totaltek Ky on lopettanut viritystoiminnan.

Kirjoittaja: Ville SepponenMK-lehdessä kyllä sanotaan toista... kun siihen brutaliin on totaltekin tekemä putki tehty! ja eikö putken muuttaminen ole viritystä?? käsitykseni mukaan totaltekille ainakin kelkan koneita pystyy laittamaan sinne säädätettäväksi...