Asiakaspalvelu

TILAAJAPALVELU
(osoitteenmuutokset ja tilauksiin liittyvät asiat)

Sähköposti:
offroadpro@jaicom.com

Puhelin:
03 4246 5390
Avoinna arkisin klo 8-18

Ollessasi yhteydessä tilaajapalveluun mainitsethan asiakasnumerosi, joka löytyy lehden takakannesta.

Usein kysytyt kysymykset

Mistä löydän asiakasnumeroni?

Asiakasnumerosi löydät joko lehtitilauslaskustasi tai painetun lehden takakannesta, osoitetietojen ensimmäiseltä riviltä. Asiakasnumero on numerosarja joka alkaa L-kirjaimen jälkeen ja päättyy ensimmäiseen välilyöntiin. Esimerkiksi jos lehden takakannessa on numerosarja L12345 000 100, niin asiakasnumerosi on 12345.

Miten saan digitaalisen lehtiarkiston käyttööni?

1) Luo tunnukset Lehtiluukku.fi -palveluun
2) Kirjaudu sisään Lehtiluukku.fi -palveluun ja valitse lehdeksi OFFROADPro
3) Klikkaa kohdasta LUE TILAAJATUNNUKSELLA
4) Syötä TILAAJATUNNUS kohtaan OFFROADPron asiakasnumerosi
5) Nyt OFFROADPron uusin lehti ja arkisto ovat käytössäsi!

Digiversioita voi lukea myös suoraan OFFROADPron nettisivuilla, kun olet kirjautuneena sisään ja yhdistänyt asiakasnumerosi verkkopalvelun käyttäjätunnukseeen.

Miten luen OFFROADProta Applen iPadilla?

1) Lataa AppStore sovelluskaupasta OFFROADPron sovellus
2a) Kirjaudu sovelluksen oikeasta yläkulmasta sisään omalla Lehtiluukku.fi -tunnuksellasi.
2b) Mikäli sinulla ei ole tunnuksia Lehtiluukku.fi -palveluun, voit luoda ne myös oikeasta yläkulmasta. Tunnuksen luonnin jälkeen sinun tulee vielä syöttää TILAAJATUNNUS kohtaan OFFROADPron asiakasnumerosi. Tämän jälkeen lehdet aukeavat veloituksetta käyttöösi.
3) Nyt OFFROADPro on luettavissasi myös iPadilla!

Miten luen OFFROADProta Android-tabletilla?

1) Lataa GooglePlay sovelluskaupasta Lehtiluukku-sovellus
2a) Kirjaudu sisään omalla Lehtiluukku.fi -tunnuksellasi
2b) Mikäli sinulla ei ole tunnuksia Lehtiluukku.fi -palveluun, voit luoda ne sovelluksesa. Tunnuksen luonnin jälkeen sinun tulee vielä syöttää TILAAJATUNNUS kohtaan OFFROADPron asiakasnumerosi. Tämän jälkeen lehdet aukeavat veloituksetta käyttöösi.
3) Etsi sovelluksen lehtivalikoimasta OFFROADPro - ja näin OFFROADPro on luettavissasi myös Android-tabletilla!

Olen rekisteröitynyt verkkopalveluun, mutta en pääse lukemaan tilaajille veloituksetonta sisältöä?

Tarkista ensimmäisenä oletko yhdistänyt asiakasnumerosi käyttäjätunnukseesi. Asiakasnumero on yhdistettävä verkkopalvelun käyttäjätunnukseen, jotta palvelu tunnistaa sinut OFFROADPron tilaajaksi. Kirjaudu tunnuksellasi palveluun sisään ja siirry OMA SIVU:llesi klikkaamalla linkkiä sivuston oikeasta yläkulmasta. Nyt eteesi aukeavan sivun alimpana pitäisi näkyä joko käyttäjätunnukseesi liitetty asiakasnumero tai vaihtoehtoisesti nappi, jossa lukee "Liitä asiakasnumero käyttäjätiliisi".

Mikäli näet edellä mainitun napin, klikkaa sitä ja siirry eteenpäin liittääksesi asiakasnumeron käyttäjätunnuksellesi. Tämän tehtyäsi tilaajille veloituksettomat sivut toimivat käyttäjätunnuksellasi.

Kuinka pitkään MP-pörssin ilmoitukset ovat näkyvissä?

MP-Pörssiin jätetyt ilmoitukset ovat näkyvissä 30 vuorokautta.

Miten saan poistettua ilmoitukseni MP-pörssistä?

Siirry MP-pörssiin ja siellä omaan ilmoitukseesi. Kun avaat oman ilmoituksen, yläreunaan tulee "Muokkaa" linkki. Tuota linkkiä napsauttamalla pääsee ilmoituksen tietoihin ja aivan sivun alareunassa pitäisi olla valintalaatikko "voimassa". Siitä kun on ottaa ruksin pois niin ilmoitus poistuu MP-Pörssistä.

Yritän liittää asiakasnumeroni käyttäjätunnukseeni, mutta saan ilmoituksen: "Asiakasnumero on jo käytössä."

Oletko rekisteröitynyt verkkopalveluun jo joskus aiemmin? Suurin osa tämän ilmoituksen saaneista on joskus - jopa vuosia sitten - rekisteröitynyt OFFROADPron verkkopalveluun. Tällöin asiakasnumero on liitetty käyttäjätunnukseen, jolla rekisteröidyit ensimmäisen kerran. Asiakasnumero voi olla käytössä vain yhdellä käyttäjätunnuksella kerrallaan, joten tästä syystä et pysty liittämään asiakasnumeroasi uuteen käyttäjätunnukseesi. Kirjaudu siis sisään käyttäjätunnuksella, johon asiakasnumerosi on linkitetty. Mikäli et muista käyttäjätunnustasi tai salasanaasi, voit hakea ne sähköpostiisi täältä.

Unohdin käyttäjätunnukseni / salasanani, mitä tehdä?

Voit hakea unohtuneen käyttäjätunnuksen ja/tai salasanan sähköpostiisi täältä. Sähköpostiviesti lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, joka käyttäjätiedoissasi on tallessa. Mikäli käyttäjätiedoissasi oleva sähköposti on väärä ja et saa muistutusviestiä sähköpostiisi niin ilmoita muuttunut sähköpostiosoitteesi asiakaspalveluumme. Laitamme oikean sähköpostiosoitteesi käyttäjätietoihisi, niin saat haettua käyttäjätunnuksen ja salasanan normaalisti.