SHOCK SOX & seal saver ? ONKO HYVÄT JA OLIX JOLLAI MYYNNIS SUOMES VAI MENEEKÖ TILAUKSEE

alkaa pikkuhiljaaa tiristää etykeppejen vuotavat steeffanit,,,,se o näköjää nykypeleissä vaikka pamput tullu just huollost ni max 4 ajoo ja taaas mehut lattialla,,täytyy varmaa tilata SEAL SAVER + SHOCK SOX jos ois apuu kyseisee pakkopullaa..jos kokemuksii,saa laittaa kommenttii....näyttää vaaa toi shock sox siltä et miten mahtuu tonne liukuputkien suojien välii ja alkaako kanittaa esim kurakelillä kesken ajon?voivoi.pitää varmaa enskerralla ostaa ilmahyppykepilline keula vai onko niissä sama show?kertokee viisaammat.t kale

Foorumit

juu nyt tulikin vielä yksi vaihtoehto mikä varmaa parempi ku toi nopeesti kuluva neopreenikortonki,,SKF muovine steeffani-pölykumisuoja?.täytyy sellane varmaa ja toi seal saver setti hoitaa enshätään.ja SKF killuttimesta saa kertoo kans jos kokemuksii..t kale

Oon käyttänyt nyt talvis aikaan skf hankaimia. Tuntuu toimivan,mut totuus tulee esiin vasta kurakeleillä. Eipä niitä kait kuuluiskaan käyttää ku huonoissa keleissä. Skf on huohotus reijät josta kura voi kyllä päästä pölysuojaan saakka, mut ne pystyy teippaa umpeen. Tarkoitus perä on siis raavintakumi, jottei kuivunut savi mee pölysuojasta läpi. Tärkeetä noittenkin kanssa on pölysuojan alta kuran putsaus. Eivät tunnu lisäävän kitkaa huomattavasti. Kesäisin oon käyttänyt biltemasta myytävää neopreeni sukkaa. Se on toiminut niin hyvin että oon ajanut edellisillä skf helposti liukuvilla stefoilla yli 100h ilman vuotoja ilmakeulassa. Ongelmana että neopreeni suoja hankaa helposti etujarru levyyn ja reikääntyy. Itse tein sille suojan levyn ja liukuputken väliin, ja on toiminut. Eikä kanita.

jep kiitti infosta ja täytyy laittaa SKF stefat ja SKF kuranraavintakumit ja neopreenit tilaukseen,jos pääsis vähä vähemmällä..t kale

Kysytääs ihan mielenkiinnosta, että onko sulla siinä vuotavassa keulassa ilmausruuvit vai venttiilit?

ilmausruuvit on ja on ollu myös ns pika ilmanpäästöventtiilit mistä voi päästellä paineita,mutta ei se kyllä vuotoja estäny..ja keuloja öhlareista sohvaan ja marzochiin ja kaikissa vika sama.onse ihme kun muistelee rm 125 vm 84 ja rm 125 vm 89;sin keulaa , missä siis molemmis periteine ei ns upsidedown keula ja ei vuoda kirveelläkään ja tuntuuki viel satakertaa paremmalta harraste ajossa ku nää nyky tuhnu keulat..täytyy varmaa laittaa vanhan liiton keula kiinni ja kunno haitarikumit nykypeleihin ja alkaa homma toimii taasen näin plösön harrastajan allakin.t kale

Pitkänlinjan NOK-tuotteiden kannatajana voin sanoa että SKF:t vielä paremmat. Uskomaton puhtaus paljastui pölysuoja/stefa osastolta lällicrossin jälkeen.