iskarin huollatus

Kirjoittaja: MIKKO TORATTIElikkäs missä kannattaa hullattaa/säädättää ktm sxf:n -08 iskarit?kertokaa ihmeessä kokemuksianne.

Kirjoittaja: MIKKO TORATTIsori kirjoitus virhe eli (huollattaa) piti kirjottaa mun.

Kirjoittaja: EERO HUUSKONENToivonoja Topilla, olikohan se Topi Service tai jotain. Tuntee kotarin iskarit varmaa aika hyvin.

Kirjoittaja: SAMI SUNDHOLMT:mi Gustafsson Racing Karkkilassa on myös erittäin asiansa osaava liike.

Kirjoittaja: KIMMO PIETARILAVoiko iskari olla jo valmiiksi huollon tarpeessa uudessa crossissa. On meinaa niin ihmeellisen tuntuinen perä Suzukissa.(RM-Z 450). Tuntuu ettei säätelykään auta. Iskarin lämmetessä tuntuis huononevan vaimennukset?

Kirjoittaja: JP NieminenKyllähän se ihan mahdollista on. Ei olisi edes ensimmäinen japsi-iskari johon on jäänyt ilmaa tai ilmaus on huonosti suoritettu tehtaalla.

Kirjoittaja: JARI VESAJapseissa (varmaan muissakin) on uutena iskareissa niin sanottu varastoöljy jolla ei kuulu ajaa kuin pari tuntia(lukee ohjekirjassa), jonka jälkeen kannattaa huollattaa keula ja takapää tai ainakin vaihdattaa/vaihtaa öljyt niin rupee taas pelaamaan pelaamaan.

Kirjoittaja: PANU KAURANENKysytään nyt tässä samassa että mikäs olis hyvä mesta takaiskarin huollolle pääkaupunki seudulla? Pyörä on jammu.

Kirjoittaja: HANNU MERIKALLIOSkog Racing on erinomainen. Referenssilista on pitkä.
Tynnyrojantie 89. 03300 OTALAMPI
puh. 050 511 1920

Kirjoittaja: ARI PAIHOitse voin omakohtaisen kokemuksen perusteella sanoa että Suomisen Janne ja Silvanin Petteri jämsässä osaavat tehdä ainakin hyvää jälkeä! itsellä oli just kavasnakkelin kepit siellä laitossa ja hyvät tuli! kaikin puolin oli niin asiallista touhua että varmaa on et poijjaat saa toisenkin kerran mun iskareita väsäillä! :D

Kirjoittaja: PASI HENTTONENAnnan ääneni Skog Racingille. Mun kotarin keula muuttui ainakin merkittävästi herkemmäksi uudella simmityksellä, vaikkei se huono ollut aiemminkaan. Skog tekee hommat kunnolla ja tarkasti. Ja kokemusta löytyy paljon! Hän huomasi meidän yhdessä Kayaban keulassakin pienen valmistusvirheen (joku pienen pieni halkeama) ja hoiti homman kuntoon tehtaan kanssa nopeasti ja vähin äänin. Lopuksi vain sanoi, että sekin on sitten korjattu. Vaivasta ei tullut meille mitään kustannuksia.

Niin ja nykyisinhän on melkoisen tärkeää, että huoltajalla on kunnon vehkeet ja osat, millä pumput saa huollettua. Nekin Skogilta luonnollisesti löytyy. Huolto, tiivisteiden vaihto ja simmitys onnistuvat nopeasti ja mielestäni myös varsin edullisesti. Suosittelen!

Kirjoittaja: PANU KAURANENMitäs on takaiskarin tai etu- ja takaiskarien huollatus kustantanut?
Osais vähän budjetoida vähäisiä rahoja.

Kirjoittaja: PANU KAURANENItselleni vastaten mitä muutamasta paikasta kysymällä selvis niin 60-120e on perus huolto riippuen meneekö osia.

Alku viikosta lähtee mp-huoltoon takapumppu toivottavasti tulee hyvä.

Kirjoittaja: JUHA LEHTONENMulla tohon n. 120e hintaan sisältyi myös takaiskarin herkistäminen Topi Servicessä Riihimäellä. Ja on Topilla myös noita meriittejä, jos niitten mukaan iskarimiehiä rankkaa.

Kirjoittaja: JUMOTOMikko o/ , pistäs pumppua tulemaan ouluun.

loma alkaa vkl:n ja voisi tulla kaakamossa kämään ajamassa ens viikolla

Kirjoittaja: TOMMI KIVIMÄKI"Japseissa (varmaan muissakin) on uutena iskareissa niin sanottu varastoöljy jolla ei kuulu ajaa kuin pari tuntia(lukee ohjekirjassa), jonka jälkeen kannattaa huollattaa keula ja takapää tai ainakin vaihdattaa/vaihtaa öljyt niin rupee taas pelaamaan pelaamaan."
Johan pompsahti!
Yhdessäkään eurooppalaisesa merkissä en ole kyllä tällaiseen törmännyt ja jos törmään merkki vaihtuu heti. Oiken insinöörioivallus taas, siis valmistajalta...

Kirjoittaja: JUHA VUORIToivonojan Topi sano mulle kun kyselin kuinka kauan uskaltaa ajaa pakasta vedetyn pyörän iskareilla ennen huoltoa, kuulemma 40h voi hyvin ajaa nykypyörillä. Ennen asia oli kuulemma toisin.