Honda julkaisi 2019 crossimallistonsa
2019 Honda CRF450R
- uusittu sylinterin kansi tarjoaa lisää tehoa koko kierrosalueelle
- kytkimen nostaja ja uusi painelevy parantaa kytkimen kestävyyttä
- uusi tupla öljypumppu parantaa moottorin kestävyyttä ja samalla myös kierrosherkkyyttä.
- vaihdesensori mahdollistaa erilaisen sytytyskartan kaikille vaihteille
- Launch Control sähköinen starttiapuri
- käynnistyspolkimen paikka poistettu lohkoista ja käytössä ainoastaan sähköstartti
- uusi vapaammin virtaava pakoputki
- uudet sytytyksen ja ruiskun kartat
- rungon muutokset, kevyempi takaswingi ja uusi jousituksen linkusto parantaa ajettavuutta
- uudet etuiskarin säädöt
- uudet, tehdaspyöristä tutut etujarrun 30mm ja 27mm sylinterit
- Renthal Fatbar-tanko on 15mm matalammalla
- uudet T-kappaleet mahdollistavat neljä eri tangon kiinnityspaikkaa
- 20% kevyemmät jalkatapit
- mustat vanteet
- uusi etunumerokilpi
2019 Honda CRF250R
- uusittu kansi ja HRC:n tehdaspyöristä tuttu kampiakselin profiili tarjoaa vahvemman kiihtyvyyden mutkista
- 44mm ruiskurunko parantaa imuvirtausta
- uusittu pakoputkisto
- uusi kevyempi virtapää
- vaihdesensori mahdollistaa erilaisen sytytyskartan kaikille vaihteille
- Launch Control sähköinen starttiapuri
- joustava Renthal Fatbar-tanko parantaa ajettavuutta
- uudet T-kappaleet mahdollistavat neljä eri tangon kiinnityspaikkaa
- mustat vanteet
- uudet, tehdaspyöristä tutut etujarrun 30mm ja 27mm sylinterit
- 20% kevyemmät jalkatapit
- uusi etunumerokilpi