Settinki avainasemassa

KTM:n enduromallisto 2019 oli koeajossa pari päivää sitten. Viime kesänä esiteltiin iso uudistus, TPI-moottorit. Nyt koeajettu 2019-mallisto saa vähemmän uudistuksia mutta eron edeltävään huomaa silti selvästi.
Teksti
Kuva
Tommi Hynynen

Juuri esitelty 2019-crossimallisto oli tällä kertaa isojen uudistusten kohteena. Seuraavassa lehdessä on kattava raportti crossipyöristä, nyt enduromalleissa muutokset ovat maltillisemmat. Tehtaan politiikkana on uudistaa mallistoja vuorovuosin ja TPI-ruiskumoottorit olivat enduropuolen iso uudistus viime kesänä.

2019 EXC-mallistoon tulee pieniä parannuksia, joista ajamisen kannalta merkittävin on jousituksen uudet perusasetukset. Kaikissa malleissa PDS-takaiskareihin on vaihdettu öljyn virtausta nopeuttava mäntä ja molempiin päihin tuli uudenlaiset vaimennuspakat.

OSTA KÄYTTÖOIKEUS

Sisältö jota yritit avata on tilaajille. Hanki itsellesi nyt käyttöoikeus tilaamalla Xracing OFFROADPro-lehti.

Lehtitilaus alk. 77,90 € / 8 numeroa

  • Xracing OFFROADPron lehdet paperisena ja digitaalisena
  • OFFROADPron ja Xracingin aiemmin ilmestyneet numerot digilehtinä
  • xracing.fi -verkkopalvelun käyttöoikeus

OSTA