CRC käyttää tarttuvia mainoskeinoja

Teksti
Kuva
CRC
Voiteluainemerkki CRC pyrkii ottamaan kontaktia kuluttajiin perinteistä poikkeavilla markkinointikeinoilla. Tällä hetkelläkin jo pelkästä osallistumisesta saa purkillisen CRC:tä, kun käy vetämässä lyhyen laulurallin videolle.

CRC on amerikkalainen tuotemerkki, jonka toiminnassa on vahvat perinteet Suomessa jo vuosikymmenien ajalta.

Yksi CRC:n tuotteista on Sisu. Se on kunnossapitoöljy, joka suojaa ruostumiselta, voitelee ketjut ja saranat sekä pulttien kierteet ja koneen osat. Sisun kerrotaan olevan parempi kuin monitoimiöljy, ja kansankielellä voitaisiin puhua ”kaikkeen” kelpaavasta yleisrasvasta.

Sisuun liittyy myös suomalainen Sisu in a can -laulukilpailu, johon voi osallistua kotisohvaltaan netissä osoitteessa www.sisuinacan.com. Laulamalla paremmin kuin kilpailunjärjestäjien ”herra Pelvis” saa purkillisen CRC Sisua. Jos jostain syystä laulutaito ei riitä ylittämään Pelviksen versiota, saa silti purkillisen CRC 5-56:sta.

Road Racingin puolella ajetaan puolestaan Sisu Classic Race -kilpasarjaa. Viime viikolla CRC toi toimintaansa ja moottoriurheilua esiin Lohjalla kävelykatutempauksessa, joka huipentui perjantaina Tapahtumien yöhön.

- Olemme yrittäneet olla erilaisia, poikkeavia niin toiminnassamme kuin mainonnassammekin. Ettei kuluttajille esitetä vain tuoteselostetta, Suomen CRC:n Hannu Kaunismäki kuvailee.

”Yes I Can, I Have SISU in a Can
Yes I Can, I Have SISU in a Can
Yes I Can, I Have SISU - Yes I Can, I Have SISU
Baby Yes, I Have SISU in a Can”