Yamaha yz250f 2003 käy kuumana

Tervehdys!

Haualla koitin mutta en löytänyt vastausta.
Tuli haettu sunnuntaina otsikon mukainen kampe.
Tänään enskalenkillä tutustumassa pyörään alkoi keittää.
Mistä lähetään hakemaan vikaa?
Isoremppa pitäs olla.tehty 20h sitten
Ja ajo oli kevyttä tyhjä käynti on kauhee eikä pikeen pienellä jaksa käydä.

Onko näissä paljon kansivikoja vai onko seokset vaan persiillään.
Eka crossi ja tieto rajoittuu useempi pyttysiin kyykkyihin ja autoihin.

Foorumit

Ihan normalia veikkaan. Nelarit vaan käy kuumana. Toki voi olla seokset liian laihalla jolloin korostuu. Onko flektiä? Vaikka ei sekään aina auta jos oikein jumissa enskassa. Nesteiden kiuhimspiste ratkaisee. Korkeammassa paineessa (onko korkki kunnossa, tiukempi (esim 2bar) korkki voi auttaa. Paras mikä on auttanut, ei ole sen jälkeen keittänyt eikä tippaakaan puskenut letkusta, on että korvaa veden ja glykolin (oli se sitten etyleeni- tai propyleeni) sekoituksen vedettömällä aineella. Evansin kiehumispiste on 180 astetta, kysäise Kaasutinexperiltä.

Njoo 40 sekkaa tyhjäkäyntiä kylmään koneeseen nii on putki punanen.. minuutinjälkeen alkaa painamaan vettä ulos siitä ylivuotoletkusta.
Seosruuvi auki nyt 2 kierrosta. Ja koneessa tosiaan nyt ihan perusvettä hanasta kun pääskuivaks..
Moottorijarrulla ampuu putkeen ja kun paikallaan huudattaa nii saattaa paukkua..

Laihalla käy, kannattaa tsekata kaasarin suuttimet, imukurkun tiiveys, sekä pakoputken tiiveys.
Itsellä 2006 malli meni laihalle, kun alkukäyrän ja loppuosan liitos ei ollut pitävä.

Ei kannata yhtään ajaa vesijohtovedellä. Itse ajan glykolin ja tislatun veden sekoituksella. Pyörän ei pitäisi keittää metsäajossa, mikäli kaikki on kunnossa.

Vikana oli hotstartin mäntä joka ei menny pohjaan saakka.. sekoitti kaikki.. lisäksi ala vesi letku oli huonossa asennossa liki pakoputkea.. kiitos jeesanneille