Kawasaki kx250f -05 käyntiongelmia.

Eli nyt alkaa itseltäkin loppua keinot kesken. Pyörässä on siis käyntiongelmia. Ei käy kunnolla tyhjäkäyntiä ja räpeltää ja pätkii alkukaasulta puoleen kaasuun asti. Jos kaasun runttaa pohjaan nii alkaa vetämään hyvin. Tämän lisäksi myös paukuttaa moottorijarrulla putkessa todella ikävästi. Olen putsannu kaasarin ja tarkistanut suuttimet ja ne näyttävät olevan vakiokokoa. Vaihdoin uuden tulpan sekä mittailin tulpanhatun ja johdon ja näyttää oikeita vastuksia. Myös puolaa mittailin ja näyttäisi antavan oikeanlaisia arvoja. edellisen omistajan toimesta myös sytytys on laitettu kohilleen, ainaki luultavasti. Kaasuläpän anturia kääntäessä röpellys vain siirtyy kierrosalueella. Neulan olen laskenut ihan alas mikä hieman vähenti röpellystä, mikä siis viittaa siihen että pyörä kävisi rikkaalla. Ajoin myös ilman ilmanputsaria, mutta se ei vaikuttanut asiaan. Pitäisikö siis ostaa paksumpi neula, mikä on hieman ikävää kun ei tunnu tuohon keihinin fcr kaasariin löytyvän suomesta neuloja. Vai lienekkö vika jossain sytytyksessä.

Kiitos kaikille vastanneille!

Foorumit

Kokeilisin vaihtaa(uuteen samanlaiseen) neulasuutinta, siis sitä putkea, joka on pääsuuttimen ja neulan välissä.

Imunokissa oli joskus ongelmia, ratas liikahti akselilta

Tilasin uuden neulaputken ja seos muuttui laihaksi, ohkasempi neula siis tilaukseen.

Jaa'a se ois taas apua tarvittava... Eli kaikenlaista on kokeiltu, mutta ei se vaan toimi. Eli venttiilit katsottu/hiottu, kaasari putsailtu moneen kertaan, imuvuotoja ei löydy, TP-anturi antaa oikeita arvoja jnejne, ja vika on tämä: pyörässä olleilla osilla puolella kaasulla röpöttää niin paljon, että meinaa sammua. Nohh ostin uuden neulaputken, koska kuullut että se vanhemmiten kuluu. Iskin uutta paikalleen, niin seos meni niin laihalle, että sitä ei saa sopivaksi, vaikka nostaisi neulan ihan ylös... Itse epäilen että kaasarissa on sen verran kulumaa että imee ilmaa jostain välistä. Pitäisikö se vain ostaa jostain halvalla käytetty kaasari ja kokeilla sillä vaiko keksisikö joku muu jotain vielä mitä kokeilisi?

Nyt pyörä käy ja kukkuu! Eli kaikenkaikkiaan tarkistin venttiilit ja välykset sekä uusin kaasariin neulan, neulaputken. tyhjäkäyntisuuttimen ja vaihdoin 68 ilmasuuttimen paikalle 200 niin alkoi pelittämään.

Kiitos kaikille!