(kaasuttimen asetukset) Yamaha yz 250 2t + boyesen / pro circuit

Tarvitsisin enempi kaasuttimia ruuvaavilta kavereilta vähän neuvoja minkälaisilla suutin/neula asetuksilla saisin parhaan ilon irti omasta 2012 vuoden Yamaha yz 250 2t pyörästä noilla boyesenin läpillä ja pro circuitin putkella. Nopeampaa kuskia nuo boyesenin läpät ja pro circuitin putki/vaimennin yhdistelmä eivät minusta tee, mutta kun edellisessä pyörässäni( Suzuki rm 250) nuo kyseiset osat olivat kiinni, niin ajo tuintui jotenkin vaivattomammalta, joten ne olisi ja saatava "uuteen vanhaan" Jammuun. Tällä hetkellä kaasuttimessa vakioputken kera:

Pääsuutin 178
tyhjä 52
neula N3CW ja kolmas lovi
ilmaruuvi 2 auki
power jet 50

Näitä säätöjä Niemitalo suositteli käyttämään "vakio" pyörässä ajatuksena, että aina olisi n. 18 'c lämmintä. Itse olen ja aika laiska tekemään suutin jumppaa näin kesä aikaan, joten sellaista yleis hyvää setuppia metsästetään...Riittääkö pelkkä pääsuuttimen kasvattaminen esim 180:seksi vai tulisiko myös tyhjäkäynti suutin vaihtaa / ilmaruuvia säätää. Pyörän mukana tuli myös toinen neula jota MXA jenkkilehti suosittelisi käyttämään, mutta kun myö ei olla SoCal:issa......Suzukin säätöjä en enää muista ja kävisivätkö ne yhtälailla jammuun niin en tiedä. Kiitokset jo etukäteen! T: Tontsa

Foorumit