Honda crf 450 vm 04 juonittelee tosissaaan

Elikkä tuli ostettua muutama viikko sitten kyseinen pyörä joka ei ole toiminut oikeastaan päivääkään. Pyörän ensi oireet oli että ei millään polkemalla lähtenyt käyntiin mutta vetämällä laakista sitten pyörä seisoi muutaman päivän niin kipinä hävisi itsestään jonka jälkeen vaihdoin 08 pyörän sähköt ja kipinä rupesi löytymään mutta ei polkemalla lähde käyntiin putkessa paukahtanut vain pari kertaa. Nyt olen vienyt pyörän korjaamolle jotta säätävät venttiilit pyörästä. Mikähän voi olla vikana jos ei vieläkään lähde käyntiin ja mikä virka on kaasariin tulevalla liittimellä. Alkaa olla melko pettynyt olo hondaan kun iso määrä jo mennyt rahaa. Niin ja jos ihmettelette miksi ostin koko pyörän niin myyjä myi käynnistyspoljin vikasena ja arvelin että on hyvä pyörä ku lähti hyvin vetämällä käyntiin.

Foorumit

Tyypillisesti käynnistysvaikeudet kylmänä johtuvat nimenomaan venttiiliongelmista. Säädön tarve melkeinpä tarkoittaa sitä, että venoista on pinnoite kulunut puhki ja säätö auttaa tosi vähän aikaa ja sitten venat ovat finaalissa.

Kaasariin tuleva piuha on kaasunasennontunnistin. Sytkä käyttää sitä yhtenä tekijänä valitessaan ennakkoa.

Ihmettelin sitä kaasarin johto hommaa kun näytti olevan erinlaiset liittimet 08 sähköissä niin jouduin laitttaan johdot poikki ja liittän vanhaan liittimeen. Minkähänlaisia venttiilejä sinne kannattas ruveta laittamaan kerta on lähiaikoina remontti edessä.

katso nyt ensin se kaasuasento-anturin säätö kohdalleen "vastusmittarilla anturipiuhan navoista"
Joku joka tietää nuo arvot, vois laittaa niistä infoa tähän ketjuun.
tai koeta googlata TPS-anturi säätö arvot.

Nyt on pyörä kunnossa. Mekaanikko sanoi että edellinen omistaja oli laittanut venttiilit,jakopäänkiristimen ja kuumakäynnistimen päin persettä.

mittasitko paljonko on imu ja palkoventtiilien väljykset?

itellä meinaa vähä sama onkelma ollu kun ei meinaa ampumallakaan käyntiin lähtee. uuden tulpan vaihdoin ni lähti hyvin käyntiin kylmänä mutta lämpimänä ei ennää ollenkaan

tuossa omassa rohvelissä ol imu 0.155 ja pako 0.35 eli rajojen sisällä on säädöt?
paljonkos muuten pitäs olla puristuksia tuommosessa myllyssä? ite mitä mittailin niin sain 6killoo

niin ja tuonkin kun tulpan vaihdoin ja ajelin vähän sillä niin ei tuntunu ottavan kaikkia kierroksia, välillä veti kierrokset korkeella ja sitte alko putkessa räkimään