honda crf 250 2010 hakee patikossa

elikkäs miksi kakspuolikas crf rupeaa hakemaan isomassa patikossa ikään kuin nakkelee tankoa puolelta toiselle samoiten perä miten iskareita kannattaisi säätää tällä hetkellä keulasa puristus puoli täysin auki paluu puolessa välissä kummassakin pumpussa
taka iskari samoissa säädöissä nopee ja hidas puristus auki ja palautus puolessa välissä paliokon pitäis olla esijännitystä siihen en ole koskenut painoa kuskilla on ilman kamoja 60kg apuja kaivataan!

Foorumit

Keula liian jäykkä tai takapää korkealla...Liu-uta keulaputkia alaspäin jos varaa. Esijännitys 8-12mm.Jos jousi vakio tai jäykkä sulle tuo 8mm hyvä.

eli mitataanko esijännitys ylhäältä kierteen alusta se 8mm vai mites Pumput tällä hetkellä 1cm t palojen ylä puolella eli niitä laskea alemmas

Jos jousi vapaana 260mm niin 252mm pitkäksi=n.5½kierrosta kierteessä

Mulla oli joskus sama ongelma kun takana oli liian jäykkä jousi sekä liian nopee paluuvaimennus

Milloin huollettu iskarit?

en tiedä milloin huolettu pyörä tuli mulle heinäkuussa vois koittaa paluu vaimennuksen laskua takaiskarista