Honda cr250r -05. tulppaa menee enemmän ko bensaa

400pääsuutin 38 tyhjäkäynti.
boyesen rad valve.

15min/tulppa
tulppa on aina tumma palamisen jälkeen.
ehjällä tulpalla lähtee aina ekalla ilman imua käyntiin?!

kaasaria olen yrittäny tsuumailla mutta emmie löyvä mitää ihmeellistä.
viimevuonna ajoin koko kesän samalla tulpalla (br8es). nyt niitä saapiiki vaihtaa vähä useammin..
boyesenin sivuilla sanothiin että tuon rad valven kans pääsuutin 400-410, tyhjäkäynti 37.5.

mistä tuohon saa uuen neulan ja mikä neula minun pitäs siihe ostaa?

niinjoo, melkei unohtu. miten ihmeessä mulla oli vettä magneetonkopassa?!
oisko joku käämi palanu ja antaa nyt heikkoa kipinää ja polttaa sen takia tulpan?
no mutta eikait se silti lähtis kylmänä käyntiin ilman imua..

Foorumit

Moi

Ei nuo Hondan suuttimet ja neulat ole tutut numeroina, mutta jos neulaa et ole kokeillut laihentaa
niin oma veikkaukseni sille. Suurin osa normi harrasteluajosta kuitenkin on neulan alueella. Paikalliselta
jälleenmyyjältä löytyy tieto vakiosta ja sitä ennen vilkaise mikä on paikallaan ja missä lovessa. Katso myös
ilmaruuvin asento.

Kampiakselin stefaa veikkaisin, häviääkö öljyä tai muuttuuko se harmaaks?

On kyllä haasteellinen pyörä muutenkin kaasuttimen osalta.

Tällä hetkellä itsellä neulana vakio 6DGY26-64 keskimmäinen pykälä, ilmaruuvi 1,5-2kier., 435 pääsuutin ja 37,5 tyhjä. Toimii syheröisellä radalla, mut nopeammalle pitää olla näillä lämpötiloilla 440pää.

nojoo. kampuran magneetonpuoleinen stefa oli vinossa. uutta paikalle ja kokeilemaan..